Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Metódy marketingového výskumu"
  1. KALLO, Peter. Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2014. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. HYBSKÁ, Lucia. Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2013. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. VARŠÁNYI, Patrik. Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2012. 44 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠLAJFERČÍK, Peter. Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2011. 43 s.
    kniha

    kniha

  5. HYBSKÁ, Jana. Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku : bakalárska práca. Škol. Peter Šinský. Bratislava, 2009. 38 s.
    kniha

    kniha

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 71 s. ISBN 80-225-1182-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 71 s. ISBN 80-225-0805-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.