Výsledky vyhľadávania
- KALLO, Peter. Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2014. 42 s.
- HYBSKÁ, Lucia. Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2013. 47 s.
- VARŠÁNYI, Patrik. Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2012. 44 s.
- ŠLAJFERČÍK, Peter. Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2011. 43 s.
- HYBSKÁ, Jana. Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku : bakalárska práca. Škol. Peter Šinský. Bratislava, 2009. 38 s.
- RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 71 s. ISBN 80-225-1182-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 71 s. ISBN 80-225-0805-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]