Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu"
  1. VÁVROVA, Viera et al. Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-11] CD-ROM.
    článok

    článok

  2. ČERVENKA, Petr - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 1. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. ISBN 978-80-8084-997-9, s. 80-86 CD-ROM. Projekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.