Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Hlavný názov = "Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí"
- ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 336-342. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.