Výsledky vyhľadávania
- BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
- GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
- POLESE, Abel - AMBROSIO, Thomas - KERIKMÄE, Tanel. Estonian Identity Construction Between Nation Branding and Building. In Mezinárodní vztahy. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 0323-1844, 2020, roč. 55, č. 2, s. 24-46.
- ŠMATLÁKOVÁ, Ľubica. Nation branding ako strategický nástroj pri vytváraní jednotnej prezentácie štátu - príklad Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Cséfalvayová. Bratislava, 2016. 75 s.
- KELNAROVÁ, Lucia. Nation branding: komparácia vybraných štátov : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 61 s.
- TOMÁŠOVÁ, Dominika. Vplyv médií na Nation branding krajiny : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 38 s.
- CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3886-2, s. 39-44 CD-ROM.
- DRŽKA, Michal. Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 180-190 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
- DRUTAROVSKÁ, Jana. Úspešný nation branding. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 171-179 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
- DRŽKA, Michal. Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí. In MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9, s. 3098-3108 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.