Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Nation branding"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    článok

    článok

  2. GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
    článok

    článok

  3. POLESE, Abel - AMBROSIO, Thomas - KERIKMÄE, Tanel. Estonian Identity Construction Between Nation Branding and Building. In Mezinárodní vztahy. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 0323-1844, 2020, roč. 55, č. 2, s. 24-46.
    článok

    článok

  4. ŠMATLÁKOVÁ, Ľubica. Nation branding ako strategický nástroj pri vytváraní jednotnej prezentácie štátu - príklad Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Cséfalvayová. Bratislava, 2016. 75 s.
    kniha

    kniha

  5. KELNAROVÁ, Lucia. Nation branding: komparácia vybraných štátov : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 61 s.
    kniha

    kniha

  6. TOMÁŠOVÁ, Dominika. Vplyv médií na Nation branding krajiny : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 38 s.
    kniha

    kniha

  7. CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3886-2, s. 39-44 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. DRUTAROVSKÁ, Jana. Úspešný nation branding. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 171-179 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok

  9. DRŽKA, Michal. Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 180-190 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok

  10. DRŽKA, Michal. Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí. In MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9, s. 3098-3108 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.