Výsledky vyhľadávania
- GRANČIČOVÁ, Katarína. Nové formy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 151-157 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
- NEMEČKOVÁ, Soňa. Nové formy v marketingovej komunikácii. In Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4, s. 149-153. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.