Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Online Reputation Management"
  1. KLYGINA, Alina. A Comparison of Online Reputation Management Strategies in Selected Companies : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Hojdik. Bratislava, 2023. 60 s.
    kniha

    kniha

  2. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Challenges for Corporate Reputation - Online Reputation Management in Times of Global Pandemic. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Journal of Risk and Financial Management. - Basel : MDPI. ISSN 1911-8066, 2022, vol. 15, no. 6, pp. 1-18 online. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  3. KUTOVÁ, Kateřina et al. Online Reputation Management of Four Seasons Hotel Prague. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 179-190. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  4. KOŠÍKOVÁ, Michaela et al. Online Reputation Management of a Selected Tourism Facility. In Globalization and Its Socio-Economic Consequences. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences : Proceedings of 22th International Scientific Conference, 12th -13th October 2022, Rajecke Teplice, Slovak Republic. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISBN 978-80-8154-332-6, pp. 725-735. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  5. KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  6. MARKOVIČ, Peter - DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Online Reputation Management. Reviewers: Daniel Zorn, Benjamin Beug. 1st Edition. Praha : Professional Publishing, 2019. 204 s. [9,88 AH]. APVV-15-0511. ISBN 978-80-88260-35-6.
  7. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Online Reputation Management As an Opportunity For Business Performance Improvement. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 433-442 online.
    článok

    článok

  8. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Online reputation management as an integral part of company business management. - Registrovaný: Web of Science. In ISCOBEMM 2017. International scientific conference of business economics, management and marketing. ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. - Brno : Masaryk University, 2017. ISBN 978-80-210-8714-9, pp. 76-83 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  9. COLLINS, Tyler. Mechanics of online reputation management : repair & control your name or brand reputation online. Huntington Beach : Swell Marketing, 2016. 274 s. ISBN 9781519762252. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.