Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie"
  1. BINGULACOVÁ, Kristína. Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 231-236. VEGA 1/3760/06 "Trh, obchod a individuálna spotreba".
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.