Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Postavenie spotrebiteľa na trhu"
  1. KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení? In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 27-34 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  2. KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 40-45. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  3. HRBKOVÁ, Anna. Postavenie spotrebiteľa na trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2011. 47 s.
    kniha

    kniha

  4. ČAČANÁ, Petra. Postavenie spotrebiteľa na trhu a jeho základné práva : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2010. 61 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.