Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy"
  1. JANTOVÁ, Martina - ŠTARCHOŇ, Peter. Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 2, s. 49-55.
    článok

    článok

  2. JANTOVÁ, Martina - ŠTARCHOŇ, Peter. Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 3, s. 48-57.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.