Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov priestor pre sociálny marketing"
  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 146-155. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.