Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Privátne značky"
  1. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
    článok

    článok

  2. FÜLÖPOVÁ, Viktória. Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2018. 46 s.
    kniha

    kniha

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Keď privátne značky, tak prémiové. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok

  4. VALASKÁ, Kristína. Privátne značky – prieskum dôvodov nákupu : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2017. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. MASARYKOVÁ, Eva. Privátne značky v maloobchode na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 116 s.
    kniha

    kniha

  6. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Na privátne značky ide každé piate euro. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    článok

    článok

  7. GIECIOVÁ, Dana. Privátne značky vs obchodné značky, výhody a nevýhody z pohľadu výrobcu, obchodu a spotrebiteľa (Potravinárska komora SR) : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2015. 65 s.
    kniha

    kniha

  8. HANZLÍČEK, Lukáš. Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 158-172. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  9. SMOLKOVÁ, Eva. Privátne značky. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 9-16.
    článok

    článok

  10. PAVLIKOVÁ, Marta. Privátne značky maloobchodných reťazcov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 504-511, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.