Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 153  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Products"
  1. REMEŇOVÁ, Katarína - KINTLER, Jakub. Data Driven Price Setting of Wine Products to the Ensure Long Term Sustainability of Wineries. In MIC – VIS, 2022. International Multidisciplinary Scientific Conference. Preserving, Evaluating and Developing the Mediterranean : 4th International Multidisciplinary Scientific Mediterranean Island Conference MIC – Vis 2022, Island of Vis, Croatia, September 14-17, 2022. - Zagreb : Institute of Social Sciences Ivo Pilar : VERN' University, 2023. ISBN 978-953-8404-20-7, pp. 535-543. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - CHOMOVÁ, Katarína. Attitudes of Slovak Consumers Towards Environmentally Friendly Products and Their Packaging. In Current Trends in Quality Science : Innovative and Sustainable Products, Materials, and Technologies. - Poznań : Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, 2023. ISBN 978-83-7654-540-0, pp. 213-224. VEGA 1/0398/22, HORIZON – CL5-2021-D2-01-16, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. BÓRAWSKI, Piotr et al. Changes in the Comparative Advantage of Polish Dairy Products. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295, 2022, vol. 68, no. 12, pp. 464-475.
    článok

    článok

  4. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. REMEŇOVÁ, Katarína - KINTLER, Jakub. Data Driven Price Setting of Wine Products to Ensure Long Term Sustainability of a Winery. In MIC - Vis, 2022 : Mediterranean Islands Conference 14 th – 17th September 2022, The Island of Vis, Croatia. - Zagreb : Institute of Social Sciences Ivo Pilar : VERN' University, 2022. ISBN 978-953-8404-11-5, p. 100 online.
    článok

    článok

  6. JADERNÁ, Eva. Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 29-37.
    článok

    článok

  7. SIWIEC, Dominika - PACANA, Andrzej. Qualitative-Environmental Method Supporting Achieving Sustainable Development of Products After the COVID-19 Pandemic. In „Dosahovanie cieľov Agendy 2030 udržateľného rozvoja pod vplyvom celosvetovej pandémie COVID-19 KEGA č. 035EU 4/2022“. Medzinárodný vedecký workshop. „Dosahovanie cieľov Agendy 2030 udržateľného rozvoja pod vplyvom celosvetovej pandémie COVID-19 KEGA č. 035EU-4/2022“ : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 9. november 2022. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5015-4, s. 33-43.
    článok

    článok

  8. Current Trends in Quality Science – Design, Quality and Safety of Products. Reviewers: Katarzyna Banach, Bożena Borycka... [et al.]. 1st Edition. Radom : Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, 2021. 436 s. Dostupné na : <https://www.itee.lukasiewicz.gov.pl/images/stories/exlibris/Klimczak_Inga.pdf> ISBN 978-83-7789-670-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. DZIATKOVSKII, Anton et al. The Economic Impact of Digitalization and the Creation of Digital Products on the Development of the State. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 193, no. 9-10, s. 4-14.
    článok

    článok

  10. ARISOY, Hasan. Impact of Agricultural Supports on Competitiveness of Agricultural Products. In Agricultural Economics. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295, 2020, vol. 66, no. 6, pp. 286-295.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.