Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Psychologie reklamy"
  1. VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena - HERZMANN, Jan. Psychologie reklamy. 5. rozšířené a aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 360 s. ISBN 978-80-271-3654-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  2. VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy. 3. rozšír. a aktual. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007, dotlač 2009. 294 s. Expert. ISBN 978-80-247-2196-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2. rozšír. a aktualiz. vyd. Praha : GRADA PUBLISHING, 2002. 264 s. Expert. ISBN 80-247-0402-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Praha : GRADA, 2000. 221 s. Expert. ISBN 80-247-9067-X. [Počet ex. : 6, z toho voľných 5, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.