Výsledky vyhľadávania
- ZLOCHA, Ľubomír. Právna regulácia reklamy šírenej prostredníctvom elektronickej pošty. In Právny obzor : teoretický časopis pre otázky štátu a práva. - Bratislava : Ústav štátu a práva SAV, 2016. ISSN 0032-6984, 2016, roč. 99, č. 3, s. 204- 218.
- KUKURA, Patrik. Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Simona Škorvagová. Bratislava, 2012. 80 s.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka. Regulácia reklamy - systém regulácie reklamy vo vybraných krajinách EÚ. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 17, s. 152-167. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka. Regulácia reklamy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 600-614. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- PASTIRČÁKOVÁ, Jana. Regulácia reklamy v rámci EÚ : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 45 s.