Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sťažnosti"
  1. KONEČNÁ VEVERKOVÁ, Ingrid. Vybavovanie sťažností hlavným kontrolórom. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1337-7523, 2020, roč. 13, č. 2, s. 2-4.
    článok

    článok

  2. KONEČNÁ VEVERKOVÁ, Ingrid. Kontrola vybavovania sťažností. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1337-7523, 2020, roč. 13, č. 6, s. 8-12.
    článok

    článok

  3. DROTÁR, Matej. Vybavovanie sťažností a petícií v oblasti školstva. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 9, s. 16-19.
    článok

    článok

  4. MRUKVIOVÁ TOMIOVÁ, Sandra. Sťažnosti. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2015. ISSN 1337-0448, 2015, roč. 9, č. 4, s. 26-29.
    článok

    článok

  5. PANČÍKOVÁ, Kristína - MAKOVNÍK, Tomáš. Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660, 2015, roč. 48, č. 3, s. 171-180.
    článok

    článok

  6. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Postupy pri podaní sťažnosti vo verejnej správe. In Verejná správa profi. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1338-5968, 21.8.2014, [s. 1-2], [4,20 NS] online. Dostupné na : <http://www.vsonline.sk/33/postupy-pri-podani-staznosti-vo-verejnej-sprave-uniqueiduchxzASYZNYU-nr8QpN7fZPg1tR3Xx-b/?query=postupy+pri+pod%E1van%ED+s%BBa%BEnosti+vo+verejnej+spr%E1ve&serp=1>
    článok

    článok

  7. SÝKORA, Jozef. Inštitút zápisnice o prešetrení sťažnosti v zmysle zákona o sťažnostiach. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2013. ISSN 1337-0197, 2013, roč. 8, č. 11, s. 3.
    článok

    článok

  8. KORAUŠ, Antonín. Preverovanie spokojnosti klientov prostredníctvom sťažností. In Manažérstvo životného prostredia 2012. Konferencia so zahraničnou účasťou. Manažérstvo životného prostredia 2012 : zborník príspevkov z 12. konferencie so zahraničnou účasťou : Bratislava, 19.-20. november 2012. - Žilina : Strix, 2012. ISBN 978-80-89281-85-5, s. 248-250.
    článok

    článok

  9. KORAUŠ, Antonín. Návrhy a sťažnosti klientov. In Sustainability - Environment - Safety 2012. Konferencia. Sustainability - Environment - Safety 2012 : zborník z konferencie so zahraničnou účasťou : Bratislava, 3. december 2012. - Žilina : Strix, 2012. ISBN 978-80-89281-84-8, s. 151-153.
    článok

    článok

  10. TUŽINSKÝ, Ľuboš. Vybavovanie sťažností v školách a školských zariadeniach. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1336-9849, 2010, č. 7-8, s. 38-40.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.