Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku"
  1. LEHOCKÝ, Tomáš. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  2. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 31-40 online.
    článok

    článok

  3. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.