Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Social Marketing"
  1. LEE, Nancy R. - KOTLER, Philip. Social Marketing : Behavior Change for Social Good. 6th Edition. Thousand Oaks : SAGE, 2020. 486 s. ISBN 978-1-5443-7186-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ZARNADZE, Giorgi. Social Marketing as a Social Technology. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 283-288.
    článok

    článok

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 107-121 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. MAZURKIEWICZ, Anna - PIZŁO, Wojciech. Social marketing - a concept of marketing management. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 35-42.
    článok

    článok

  5. BIKÁROVÁ, Eva. A Social Marketing Approach to Behaviour Change. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 16-24 [CD-ROM].
    článok

    článok

  6. EAGLE, Lynne et al. Social Marketing. 1st Edition. Harlow : Pearson Education, 2013. 350 s. ISBN 978-0-273-72722-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Social marketing helps to solve the social problems. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2013. ISSN 1336-3727, 2013, roč. 11, č. 4, s. 49-55.
    článok

    článok

  8. KOTLER, Philip - ROBERTO, Eduardo L. Social Marketing : Strategies for Changing Public Behavior. 1. ed. New York : The Free Press, 1989. 401 s. ISBN 0-02-918461-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. LAZER, William - KELLEY, Eugene J. Social marketing : perspectives and viewpoints. Homewood : RICHARD D. IRWIN, 1973. 505 s. ISBN 0-256-00284-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.