Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Social media marketing"
  1. CHERAGHALIZADEH, Romina - DĚDKOVÁ, Jaroslava. Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609, 2022, roč. 25, č. 2, s. 118–133.
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing. - Registrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2021, vol. 13, no. 7, pp. 1-12 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  3. GARAIOVÁ, Eva. Social media marketing športového subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  4. HÖGBERG, Karin. Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 4, s. 6-17.
    článok

    článok

  5. DAHL, Stephan. Social media marketing : theories & applications. London : SAGE Publications, 2015. 268 s. ISBN 978-1-4462-8074-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. KLUKOVÁ, Zuzana. Social media marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2014. 54 s.
    kniha

    kniha

  7. KÓSA, Judit. Social media marketing podniku cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Ladislav Bažó. Bratislava, 2014. 97 s.
    kniha

    kniha

  8. HILKER, Claudia - ZAJKO, Marián. ROI of social media marketing in insurance in Germany. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 3, s. 237-242.
    článok

    článok

  9. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012, [S. 1-10].
    článok

    článok

  10. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 115-120.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.