Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Spokojnosť zákazníkov"
  1. NÉMETHOVÁ, Anikó. Spokojnosť zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2018. 35 s.
    kniha

    kniha

  2. RONTÓ, Zuzana. Spokojnosť zákazníkov so službami cestovného ruchu vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2015. 84 s.
    kniha

    kniha

  3. ŇAKATOVÁ, Darina. Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 28-35.
    článok

    článok

  4. JAKABOVIČOVÁ, Jana. Spokojnosť zákazníkov s konkrétnou firmou pri internetovom predaji : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. KORAUŠ, Antonín. Spokojnosť zákazníkov s kúpou produktu alebo služby. In Manažérstvo životného prostredia 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažérstvo životného prostredia 2014 : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bojnice, 28.-29. marec 2014. - Žilina : Strix, 2014. ISBN 978-80-89281-98-5, s. 238-241.
    článok

    článok

  6. BODOROVÁ, Lenka. Spokojnosť zákazníkov a budovanie zákazníckej lojality : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2013. 2 s.
    kniha

    kniha

  7. VISTÁNOVÁ, Anna. Spokojnosť zákazníkov v spoločnosti STK Košice I., s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Bohuslava Mihalčová. Košice, 2012. 66 s.
    kniha

    kniha

  8. EŠTOKOVÁ, Viera. Spokojnosť zákazníkov vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Pčolinská. Košice, 2012. 92 s.
    kniha

    kniha

  9. TERKANIČOVÁ, Lenka. Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2011. 84 s.
    kniha

    kniha

  10. PAĽOVÁ, Emília. Faktory podnikového prostredia vplývajúce na spokojnosť zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Adela Klepáková. Košice, 2011. 54 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.