Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 49  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Spoločenská zodpovednosť firiem"
  1. CHOMOVÁ, Katarína. Spoločenská zodpovednosť firiem : smerovanie firiem k udržateľnej budúcnosti. Recenzenti: Barbora Paholková, Radoslav Mizera. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 213 s. [7,32 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-225-5033-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  2. REPASKÁ, Mária. Spoločenská zodpovednosť firiem a marketingová komunikácia : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2022. 70 s.
    kniha

    kniha

  3. DAŇO, Ferdinand - DRÁBIK, Peter. Spoločenská zodpovednosť firiem a elektromobilita. In Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4451-1, s. 79-87. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  4. ZELENIAK, Marek. Spoločenská zodpovednosť firiem a jej environmentálna dimenzia : bakalárska práca. Školiteľ: Simona Škorvagová. Bratislava, 2016. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. HUDECOVÁ, Radka. Spoločenská zodpovednosť firiem a jej uplatňovanie v podmienkach konkrétneho podniku : diplomová práca. Školiteľ: Eva Pongráczová. Bratislava, 2014. 71 s.
    kniha

    kniha

  6. VASILENKOVÁ, Diana. Spoločenská zodpovednosť firiem v malých a stredne veľkých podnikoch. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 558-561.
    článok

    článok

  7. RUSINKO, Miroslav. Spoločenská zodpovednosť firiem - aplikácia na konkrétnu firmu pôsobiacu v regióne : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 65 s.
    kniha

    kniha

  8. LOYDLOVÁ, Miroslava. Udržateľný rozvoj a spoločenská zodpovednosť firiem. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 111-121. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  9. MILKOVÁ, Katarína. Spoločenská zodpovednosť firiem : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2012. 70 s.
    kniha

    kniha

  10. KMEŤ, Ján. Spoločenská zodpovednosť firiem. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 221-224.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.