Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sponzoring významný nástroj marketingovej komunikácie"
  1. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 61 s.
    kniha

    kniha

  2. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie. In CO - MAT - TECH ´98 : 6. medzinárodná vedecká konferencia, Trnava, 22.-23. október 1998. - Bratislava : Slovenská technická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-227-1112-8, s. 176-179.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.