Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sponzoring"
  1. RIECKA, Alexandra. Sponzoring a jeho význam vo vybranom športovom odvetví : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2022. 74 s.
    kniha

    kniha

  2. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Sponzoring ako alternatívna forma financovania kreatívneho priemyslu v rozvinutých európskych krajinách. In Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. The Current Position of Companies in the Creative Industries in the Conditions of the Slovak Republic and the European Union : Proceedings of Scientific Papers = zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-086-5, s. 16-27 CD-ROM. I-20-101-00.
    článok

    článok

  3. POLÁČKOVÁ, Petronela. Sponzoring - nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2019. 64 s.
    kniha

    kniha

  4. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 61 s.
    kniha

    kniha

  5. STRIČÍK, Michal. Sponzoring ako zdroj financovania športových aktivít : bakalárska práca. Školiteľ: Oľga Kmeťová. Košice, 2018. 47 s.
    kniha

    kniha

  6. LOZIŇÁK, Tomáš. Sponzoring ako zdroj financovania športu : diplomová práca. Školiteľ: Oľga Kmeťová. Košice, 2018. 62 s.
    kniha

    kniha

  7. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. CHMURČIAKOVÁ, Denisa. Sponzoring športovej udalosti : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 61 s.
    kniha

    kniha

  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    článok

    článok

  10. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring a jeho význam pre marketing firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Jakub Krako. Bratislava, 2016. 48 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.