Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Strategický marketing"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 2, s. 20-21. Recenzia na: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021. - ISBN 978-80-223-5329-8.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Strategický marketing v meniacom sa prostredí. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.-10.06.2022, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4976-9, s. 14-15 online.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián. Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 6-16 online.
    článok

    článok

  4. BOCHINOVÁ, Andrea. Strategický marketing ako faktor úspešnosti podniku : diplomová práca. Školiteľ: Barbora Gontkovičová. Košice, 2015. 65 s.
    kniha

    kniha

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 349 s. [20,63 AH]. Economics. VEGA 1/0652/12. ISBN 978-80-89710-07-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 5, prezenčne 3]
  6. BARČÍK, Tomáš. Strategický marketing. Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013. 110 s. Edice právo a management. ISBN 978-80-905247-7-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing : strategie a trendy. 2. rozšír. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2013. 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. NAŠČÁKOVÁ, Jana. Uplatnenie a význam predmetu Strategický marketing v študijnom odbore Obchodné podnikanie. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2012. ISSN 1335-9746, 2012, roč. 11, č. 27, s. 109-116.
    článok

    článok

  9. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, 2008, dotlač 2009, dotlač 2011. 269 s. Expert. ISBN 978-80-247-2690-8. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 365 s. [16,8 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-56-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.