Výsledky vyhľadávania
- RUSNAČÍK, Tomáš. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 58 s.
- FREŠO, Slavomír. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 47 s.
- KRNÁČOVÁ, Paulína - BENKŐOVÁ, Silvia. Trendy v online marketingu na rok 2016. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 13-25 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
- KLIMEK, Miroslav. Dnešné trendy v "online" marketingu. In PhDWorks a STEP. Workshop mladých vedeckých pracovníkov. Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks a workshopu STEP : Košice, 8. november 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4350-7, s. 11-15 CD-ROM.
- ĎURIŠ, Marcel. Trendy v online marketingu na rok 2015. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 2, s. 7-12.
- SPIŠIAKOVÁ, Mária. Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 504-509.