Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu"
  1. PAVLOV, Tomáš - REHÁK, Róbert. Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 23, s. 490-503. SR-AUT 2007-2012.
    článok

    článok

  2. PAVLOV, Tomáš. Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2013. 76 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.