Výsledky vyhľadávania
- FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Value oriented brand management. In Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5, s. 7-20.
- FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Systematic brand management model for value oriented brand management. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 1, s. 7-21.
- MANDAT, Michael. Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca. Škol. Eleonora Fendeková. Bratislava, 2010. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]