Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vernostné programy"
  1. BALOGOVÁ, Martina. Vernostné programy v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2023. 89 s.
    kniha

    kniha

  2. KAPITÁN, Peter. Vernostné programy prechádzajú na digitál. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
    článok

    článok

  3. POLÁČKOVÁ, Adriana. Vernostné programy v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2017. 81 s.
    kniha

    kniha

  4. NEMEC, Patrik. Vernostné programy maloobchodných predajcov potravín : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  5. TOMOVÁ, Anna - HALAŠKA, Ivan. Vernostné programy novej generácie a rozvoj leteckej dopravy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2016. ISSN 0323-262X, 2016, roč. 45, č. 1, s. 98-111.
    článok

    článok

  6. NAGYOVÁ, Angelika. Vernostné programy maloobchodných spoločností : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2014. 50 s.
    kniha

    kniha

  7. ŠELIGA, Martin - ŠTACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 2, s. 37-41.
    článok

    článok

  8. ŠELIGA, Martin - ŠTRACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 37-52.
    článok

    článok

  9. VOŠKOVÁ, Mária. Vernostné programy a lojalita zákazníka : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 118 s.
    kniha

    kniha

  10. KRUPČÍKOVÁ, Petra. Obchodné reťazce a ich pôsobenie na vnútornom trhu SR - so zameraním na vernostné programy : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2011. 79 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.