Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vplyv a rozsah reklamy na internete"
  1. KRIŽAN, Martin. Vplyv a rozsah reklamy na internete. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 30-31 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KRIŽAN, Martin. Vplyv a rozsah reklamy na internete. In Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku. Vedecký seminár. Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku : zborník abstraktov z [5.] vedeckého seminára KPH : 11. - 12. máj 2017, Častá Píla. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4397-2, s. 33-34 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.