Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov"
  1. KUBA, Andrej. Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov. In ČasOpis : študentský odborný časopis. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593, 2015, roč. 10, č. 22, s. 158-173.
    článok

    článok

  2. KIŠŠOVÁ, Renáta. Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov : diplomová práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 83 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.