Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vybrané problémy marketingu"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy marketingu orientovaného na segment seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 344-351 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  2. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (praktická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 130 s. ESF 11230100315. ISBN 978-80-225-2585-5. 11230100315, ESF, Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na obchodné akadémie v SR). [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (teoretická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 120 s. ESF 11230100315. ISBN 978-80-225-2586-2. 11230100315, ESF, Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na obchodné akadémie v SR). [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. FRANCOVÁ, Zuzana. Vybrané problémy marketingu obchodu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 26-30. VEGA 1/4600/07.
    článok

    článok

  5. HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 105 s. ISBN 80-225-2171-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.