Výsledky vyhľadávania
- GDPR na Slovensku: Banky menia interné procesy a cielia na vzťahový marketing. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2017. ISSN 1212-4273, 2017, roč. 24, č. 5, s. 48-49.
- JURÁŠKOVÁ, Olga. Vztahový marketing v životě značky. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 2-3, s. 18.
- PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Vzťahový marketing s dodávateľmi. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 2. - Ružomberok : Verbum, 2013. ISBN 978-80-561-0067-7, s. 164-172.
- BARTÁKOVÁ, Katarína. Vzťahový marketing : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2013. 83 s.
- PUCHELOVÁ, Nela. Vzťahový marketing firmy ZELENINÁRI : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2013. 58 s.
- BELÁKOVÁ, Ľubica. Vzťahový marketing a jeho význam udržiavania po predaji : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Šveda. Bratislava, 2012. 52 s.
- PONIŠČIAKOVÁ, Oľga. Vzťahový marketing. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2011. ISSN 1337-060X, 2011, č. 7-8, s. 125-127.
- KUBÁN, Michal. Vzťahový marketing v podniku Konštrukta - Industry : diplomová práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2011. 99 s.
- ČIZMADIOVÁ, Kristína. Vzťahový marketing v MSP. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 68-71.
- FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]