Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Zákaznícke stratégie"
  1. JANÁKOVÁ, Petra. Zákaznícke stratégie : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2013. 92 s.
    kniha

    kniha

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9, s. 55-66. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. CRM a zákaznícke stratégie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 91 s. VEGA 1/4582/07. ISBN 978-80-225-2815-3. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody. [Počet ex. : 8, z toho voľných 5, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.