Výsledky vyhľadávania
- JANÁKOVÁ, Petra. Zákaznícke stratégie : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2013. 92 s.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9, s. 55-66. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. CRM a zákaznícke stratégie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 91 s. VEGA 1/4582/07. ISBN 978-80-225-2815-3. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody. [Počet ex. : 8, z toho voľných 5, prezenčne 3]