Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Obchodný manažment"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  2. ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Obchodný manažment. Recenzovali: Jaroslav Kita, Ľubomír Drahovský. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 266 s. [15,1 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-515-6. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Počet ex. : 15, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  3. KITA, Pavol. [Obchodný manažment]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 480-482. Recenzia na: Obchodný manažment / Viera Čihovská, Monika Matušovičová ; recenzovali: Jaroslav Kita, Ľubomír Drahovský. 1. vyd. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. - ISBN 978-80-8168-515-6.
    článok

    článok

  4. Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu. Medzinárodná konferencia. Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 197 s. ISBN 80-225-2127-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu. In Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3, s. 201-203.
    článok

    článok

  6. BAŽÓ, Ladislav. Informačné systémy v manažmente. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 23-29.
    článok

    článok

  7. DRÁBIK, Peter. Marketing vo výkone zamestnanca samosprávy. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 35-37.
    článok

    článok

  8. KARASOVÁ, Katarína. Kooperačné stratégie - šance pre malé a stredné podniky. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 53-61.
    článok

    článok

  9. KASTL, Daniel. Možnosti distribuovaných aplikácií v prostredí internetu. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 72-79.
    článok

    článok

  10. KOPANIČOVÁ, Janka. Generácia Y na Slovensku ? In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 85-88.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.