Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 797  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Reklama"
  1. TRIZULIAK, Tibor. Nekalá súťaž - klamlivá reklama. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 2, s. 52-56.
    článok

    článok

  2. VIZINOVÁ, Klaudia. Porovnávacia reklama a nekalá súťaž : diplomová práca. Školiteľ: Hana Magurová. Bratislava, 2023. 68 s.
    kniha

    kniha

  3. VETERNÍKOVÁ, Mária. Ochrana spotrebiteľa a reklama. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 1, s. 126-134 online.
    článok

    článok

  4. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2022. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 6-11.
    článok

    článok

  5. VAŠKOVÁ, Naďa. Reklama a odpočítanie DPH. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2021. ISSN 1335-1583, 2021, roč. 26, č. 4, s. 221-225.
    článok

    článok

  6. FUNDÁKOVÁ, Diana. Reklama ako komunikačný nástroj v digitálnej dobe : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Bednár. Bratislava, 2021. 79 s.
    kniha

    kniha

  7. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2021. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622, 2021, roč. 31, č. 1, s. 6-10.
    článok

    článok

  8. CHUNG, Yessica C.Y. - CHANG, Hung-Hao - KITAMURA, Yukinobu. Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295, 2021, vol. 67, no. 2, s. 51-59.
    článok

    článok

  9. PETROVČIKOVÁ, Katarína. Efficient Display Advertisement. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVI. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 16. medzinárodnej vedeckej konferencie, 22.-24.09.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4916-5, s. 80 online.
    článok

    článok

  10. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 23-40 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.