Výsledky vyhľadávania
- Building Trust in the Generative Artificial Intelligence Era : Technology Challenges and Innovations. 1st Edition. New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2025. [306 s.]. ISBN 978-1-032-95799-9.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Podklady do CREPČ 2.6 MB dostupné po prihlásení - Information Technology Applications : International Journal of Information Technology Applications [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM. 2x ročne. Dostupné na : <https://www.itajournal.com/index.php/ita/issue/archive> ISSN 2453-7497.
- CSÁPAI, Ádám. Forecasting Macroeconomic Variables Using Machine Learning : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Lukáčik. Bratislava, 2024. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 5.1 MB verejne dostupné - ERNÉ, Jeroen. The Artificial Intelligence Handbook for Management Consultants : Future-Proof Your Skills; Save a Wealth of Time; and Secure Your Job. 1st Edition. [S.l.] : Jeroen Erné, 2024. 384 s. ISBN 9798876170620. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- POSPÍŠIL, Zdeněk. Člověk a umělá inteligence. 1. vydání. Praha : Nakladatelství Epocha, 2024. 84 s. ISBN 978-80-278-0214-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VOJTASOVÁ, Mária. Metódy vysvetliteľnej umelej inteligencie v prognózovaní zlyhania firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Alexy. Bratislava, 2024. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.8 MB z IP adresy EU po prihlásení - KOUKOLÍK, František. Nezapomenu! : navždy vděčná vaše inteligence umělá. 1. vydání. Praha : Galén, 2024. 202 s. ISBN 978-80-7492-705-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠNURENKO, Igor - MUROVANÁ, Tatiana - KUŠČU, Ibrahim. Človek a umelá inteligencia : problémy tela, slobody a kritického myslenia. 1. vydanie. Kežmarok : TORDEN, 2023. 239 s. ISBN 978-80-8223-138-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Artificial Intelligence for Marketing Management. Edited by Park Thaichon and Sara Quach. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 205 s. ISBN 978-1-032-24849-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Jednoduše: umělá inteligence. 1. vydání. Praha : Euromedia Group, 2023. 160 s. ISBN 978-80-242-9293-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]