Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 567  
Vaša otázka: Systematika = "^339.94^"
  1. KORDALSKA, Aleksandra - OLCZYK, Magdalena. Determinants of Functional Specialisation in EU Countries. Working Paper 228. Vienna : The Vienna Institute for International Economic Studies, 2023. 44 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. HILL, Charles W.L. International Business : Competing in the Global Marketplace. 14th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 704 s. ISBN 978-1-265-03854-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. MADLEŇÁK, Adam. Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. 115 s. ISBN 978-80-571-0636-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. KORDALSKA, Aleksandra - OLCZYK, Magdalena - STÖLLINGER, Roman. Functional Specialisation in EU Value Chains: Methods for Identifying EU Countries´ Roles in International Production Networks. Research Report 461. Vienna : The Vienna Institute for International Economic Studies, 2022. 75 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Manažment medzinárodného podnikania. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Anna Lašáková, Štefan Žák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 336 s. [22,28 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-4960-8. [Počet ex. : 22, z toho voľných 9, prezenčne 13]
  6. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Otília Zorkóciová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 327 s. [18,93 AH]. VEGA 1/0777/20, VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-4898-4. [Počet ex. : 22, z toho voľných 9, prezenčne 13]
  7. Covid-19 and International Business : Change of Era. 1st Edition. New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2021. 390 s. Routledge Frontiers in the Development of International Business, Management and Marketing. ISBN 978-0-367-62324-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. UBREŽIOVÁ, Iveta et al. Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí. Recenzentky: Bohuslava Mihalčová, Adriana Csikósová. 1. vydanie. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2021. 235 s. [16,63 AH]. KEGA 005SPU-4/2019. ISBN 978-80-248-4516-6.
  9. HILL, Charles W.L. - HULT, G. Tomas M. Global Business Today. 11th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 530 s. ISBN 978-1-260-56581-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. TROMPENAARS, Fons - HAMPDEN-TURNER, Charles. Riding the Waves of Culture : Understanding Diversity in Global Business. 4th Edition. London : Nicholas Brealey Publishing, 2020. 417 s. ISBN 978-1-529-34618-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.