Výsledky vyhľadávania

  1. PAVLŮ, Dušan. Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy. 1. vydání. Praha : Professional Publishing, 2017. 282 s. ISBN 978-80-88260-00-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  2. DANIŠOVÁ, Marcela. 3 jednoduché kroky ku skvelej online marketingovej kampani. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 74-76.
    článok

    článok


  3. Ako zlepšiť reklamu zvnútra. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 23. júna 2016, roč. 26, č. 25, s. 14-16.
    článok

    článok


  4. KAČALKOVÁ, Štefánia. Kvalitné PR nielen pre slobodné povolania. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 27. apríla 2016, roč. 24, č. 9, s. 10-11.
    článok

    článok


  5. Chcete efektívnu kampaň? Musíte experimentovať. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 24. marca 2016, roč. 26, č. 12, s. 30-33.
    článok

    článok


  6. HINŠT, Jaroslav. Šušlavý pes predáva Kofolu. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2016. ISSN 1338-2527, 2016, roč. 6, č. Január, s. 40-41.
    článok

    článok


  7. BREZOVSKÝ, Jozef. Logistika reklamných materiálov: Propagácia v rukách partnera. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN [nemá], január-február 2016, roč. 11, č. 58, s. 32-33.
    článok

    článok


  8. FICHNOVÁ, Katarína. Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok


  9. KLIMIN, Anastasii - TIKHONOV, Dmitrii. Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 2, s. 42-50.
    článok

    článok


  10. RAŠEVOVÁ, Kristína. Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 31, (2016.
    článok

    článok