Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 112  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049725^"
  1. OPEKAROVÁ, Lenka. Zvyšovanie efektivity podnikových procesov vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 48 s.
    kniha

    kniha

  2. RENČKOVÁ, Lívia. Využitie nových informačných technológií v logistických službách vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 43 s.
    kniha

    kniha

  3. JURKOVÁ, Patrícia. Využitie environmentálneho marketingu v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 76 s.
    kniha

    kniha

  4. GDUĽOVÁ, Simona. Nástroje elektronickej komunikácie využívané pri podnikaní : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 49 s.
    kniha

    kniha

  5. FABRICI, Marián. Perspektívy aplikácie štandardov Industry 4.0 : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 41 s.
    kniha

    kniha

  6. KOLOŽIOVÁ, Tímea. Ciele Agendy 2030 v podmienkach SR : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 54 s.
    kniha

    kniha

  7. PALKO, Martin. Využitie nástrojov online marketingu v podnikovej praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. MULIK, Jakub. Stratégia environmentálnej politiky v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Alexander Tarča. Košice, 2020. 60 s.
    kniha

    kniha

  9. TARČA, Alexander et al. Úspešnosť implementácie business intelligence v podnikoch. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 28.
    článok

    článok

  10. TARČA, Alexander. Marketing založený na dátach. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 29.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.