Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0020819^"
  1. NÍZKA, Helena. Nástroje corporate citizenship mixu. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 582-587.
    článok

    článok

  2. NÍZKA, Helena. "Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  3. BACHÁR, Vladislav. Recenzia vysokoškolskej učebnice Sedlák, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955, Marec 2008, roč. 4, č. 1, s. 106-109. Recenzia na: Podnikové hospodárstvo / Mikuláš Sedlák a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2007. - ISBN 978-80-8078-093-7.
    článok

    článok

  4. SEDLÁK, Mikuláš et al. Podnikové hospodárstvo. Bratislava : IURA EDITION, 2007. 255 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-093-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  5. NÍZKA, Helena. Aplikovaný marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2007. 198 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-157-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. NÍZKA, Helena. Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch. In Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ. Vedecká konferencia. Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-1974-4, s. 96-105.
    článok

    článok

  7. NÍZKA, Helena. Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622, 2004, roč. 14, č. 3, s. 9-12.
    článok

    článok

  8. NÍZKA, Helena. Marketing pre spotrebiteľa a podnikateľa. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1335-4701, 18. decembra 2003, roč. 11, č. 242, s. 18.
    článok

    článok

  9. NÍZKA, Helena. Priamy marketing. Bratislava : Iura Edition, 2002. 149 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-38-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  10. NÍZKA, Helena. Odborná terminológia direct marketingu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 63-65.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.