Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 273  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048760^"
  1. Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Ján Kontšek. 1. vydanie. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. CD-ROM 34 s. KEGA 025EU-4/2023. ISBN 978-80-225-5113-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. VARELA CANO, Diana Patricia. Učenie sa/ osvojovanie si druhých jazykov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 23-30. KEGA 012EU-4/2023.
    článok

    článok

  3. PASIAR, Ladislav. Didaktické hry v digitálnom prostredí. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 19-22. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  4. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Komparácia hodnotového systému stredoškolákov a vysokoškolákov študujúcich ekonomické odbory. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 3-9. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  5. NOVÁK, Jaromír. Využitie didaktických hier na gymnáziách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 10-13. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  6. NOVÁK, Jaromír. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 14-18. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  7. NOVÁK, Jaromír et al. Rozvoj pedagogických kompetencií vysokoškolských učiteľov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Andrea Tureková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 276 s. [18,47 AH]. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299. ISBN 978-80-225-4947-9. [Počet ex. : 13, z toho voľných 11, prezenčne 2]
  8. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Zostavovateľské práce: Jaromír Novák, Ladislav Pasiar ; recenzenti: Rudolf Šlosár, Soňa Kompoltová. 1. vydanie. Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. CD-ROM 147 s. [10,84 AH]. Erasmus+ 2020-1-SK01- KA203-078299. ISBN 978-80-225-4954-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. NOVÁK, Jaromír. 60 rokov činnosti Katedry pedagogiky NHF EU v Bratislave - hlavné míľniky prípravy učiteľov ekonómov pred stredné a vysoké školy v SR. In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 90-95 online. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    článok

    článok

  10. KÚBEKOVÁ, Anna. Možnosti vyučovania odborných ekonomických predmetov s využitím informačo-komunikačných technológií. In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 71-76 online. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.