Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Edícia = "Always learning"
  1. ROGERS, John. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Practice File : B2. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2018. 96 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-3710-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. SOLOMON, Michael R. Consumer Behavior : Buying, Having, and Being. 12th Edition. Harlow : PEARSON, 2018. 623 s. Always Learning. ISBN 978-1-292-15310-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. COTTON, David - FALVEY, David - KENT, Simon. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Course Book : [B2-C1]. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2018. 175 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-3709-0. [Počet ex. : 16, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  4. MASCULL, Bill. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Teacher's Resource Book : [B2-C1]. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2017. 215 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-6803-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. ROBBINS, Stephen P. - COULTER, Mary. Management. 13th global ed. Harlow : Pearson, 2016. 717 s. Always learning. ISBN 978-1-292-09020-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. SOLOMON, Michael R. Konsumentenverhalten. Übersetzung: Ute Schulz ... [et al.]. 11. aktualisierte Auflage. Hallbergmoos : PEARSON, 2016. 501 s. Always Learning. ISBN 978-3-86894-256-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. ACEMOGLU, Daron - LAIBSON, David - LIST, John A. Microeconomics. global edition. Harlow : PEARSON, 2016. 483 s. Always learning. ISBN 1-292-07957-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  8. BERENSON, Mark L. - LEVINE, David M. - SZABAT, Kathryn A. Basic business statistics : concepts and applications. 13th global ed. Boston : Pearson, 2015. 840 s. Always learning. ISBN 978-1-292-06902-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  9. DANIELS, John D. - RADEBAUGH, Lee H. - SULLIVAN, Daniel P. International business : environments and operations. 15th global ed. Harlow : Pearson, 2015. 896 s. Always learning. ISBN 978-1-292-01679-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. KRUGMAN, Paul R. - OBSTFELD, Maurice - MELITZ, Marc J. International economics : theory and policy. 10th, global ed. Harlow : PEARSON, 2015. 785 s. The Pearson series in economics. ISBN 978-1-292-01955-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.