Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 67  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Butterworth Heinemann"
  1. Nation branding : concepts, issues, practice. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008, reprinted 2009. xxiv, 264 s. Marketing. ISBN 978-0-7506-8349-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  2. TRIBE, John. The economics of recreation, leisure and tourism. 3rd ed. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. 445 s. ISBN 0-7506-6180-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. AVRAHAM, Eli - KETTER, Eran. Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. 218 s. Marketing. ISBN 978-0-7506-8452-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. DRUCKER, Peter F. Innovation and entrepreneurship : practice and principles. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 253 s. The classic Drucker collection. ISBN 978-0-7506-8508-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. DRUCKER, Peter F. The effective executive. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 167 s. The classic Drucker collection. ISBN 978-0-7506-8507-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. DRUCKER, Peter F. The essential Drucker : selection from the management works. revised ed. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 275 s. The classic Drucker collection. ISBN 978-0-7506-8506-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. DRUCKER, Peter F. The practice of management. revised ed. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 355 s. The classic Drucker collection. ISBN 978-0-7506-8504-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. PAYNE, Adrian. Handbook of CRM : achieving excellence customer management. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 438 s. ISBN 0-7506-6437-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. BONIFACE, Brian G. - COOPER, Chris. Worldwide destinations casebook : the geography of travel and tourism. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. 259 s. ISBN 0-7506-6440-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  10. BOWDIN, Glenn A. J. Events management. 2nd ed. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2006. xxi, 510 s. Events management. ISBN 0-7506-6533-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.