Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 307  
Vaša otázka: Heslá = "analýza swot"
  1. KVAK, Ján. Vízie školy a ich strategické plánovanie: kľúčové piliere koncepčného riadenia škôl. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849, 2023, roč. 18, č. 7-8, s. 17-21.
    článok

    článok

  2. RENNER, Manfred - MARKOVIČ, Peter. Analýza prostredia ako nástroj identifikácie udržateľnosti. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 94-109. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  3. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  4. CHLPEK, Samuel. Skvalitnenie atribútov vybraného kultúrneho podujatia na Slovensku. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 84-93 online.
    článok

    článok

  5. ČABINOVÁ, Veronika - ONUFEROVÁ, Erika - ŠOLTIS, Samuel. Inovatívny prístup k identifikácii finančného zdravia a konkurenčného postavenia hotelových zariadení. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 14-30.
    článok

    článok

  6. BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SKALSKÁ, Elena. Organizácia vlastnej práce a času - sebariadenie a manažérska etika (1.). In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2021. ISSN 1336-9849, 2021, roč. 16, č. 6, s. 21-26.
    článok

    článok

  8. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. 1. vydanie. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. ZAMBOROVÁ, Katarína. Výučba obchodnej angličtiny pomocou mobilných aplikácií na čítanie na vysokých školách – SWOT analýza. In Odborný cudzí jazyk: teória a prax. konferencia. Odborný cudzí jazyk: teória a prax : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2020. ISBN 978-80-558-1608-1, s. 189-195 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.