Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Heslá = "kupujúci"
  1. BEDNÁROVÁ, Veronika. The Choice of Being Acquired for Business Growth and Development of Innovative Companies: Case Studies of Slovak Innovative Companies. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 29-40. VEGA 1/0006/22.
    článok

    článok

  2. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Predaj a kúpa podniku alebo jeho časti v reálnych hodnotách. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1335-7034, 2022, roč. 27, č. 6, s. 50-54.
    článok

    článok

  3. BRTKO, Róbert. Náhrada výdavkov vynaložených kupujúcim na evinkovanú vec v klasickom a justiniánskom rímskom práve. In Acta Facultatis Iuridicae Universitatis Comenianae : vedecký časopis Právnickej fakulty. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1336-6912, 2022, roč. 41, č. 2, s. 24-37.
    článok

    článok

  4. SEBERÍNI, Andrea. Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 235 s. ISBN 978-80-557-1896-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. PETROVICKÁ, Iveta. Subjekt daňového odpisovania. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1336-426X, 2021, roč. 18, č. 11, s. 33-42.
    článok

    článok

  6. Metodický pokyn k uplatňovaniu dane z pridanej hodnoty v režime call-off stock podľa § 8a a § 11a zákona č.222/2004 Z.z. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1335-0897, 2020, roč. 25, č. 4, s. 74-89 s.
    článok

    článok

  7. KLŮFA, Jindřich. Economical and Practical Aspects of the AOQL Single Sampling Plans. In Statistika : Statistics and Economy Journal. - Praha : Český statistický úřad, 2020. ISSN 1804-8765, 2020, vol. 100, no. 4, pp. 418-430 online. IP 400040.
    článok

    článok

  8. PODMANICKÁ, Martina. Kúpa podniku alebo jeho časti v Slovenskej republike. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 245-253 online.
    článok

    článok

  9. PÉLIOVÁ, Jana. Chce niekto kúpiť alebo predať? Nie je aukcia ako aukcia. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 2453-9287, 2020, č. 4, s. 24-25 online.
    článok

    článok

  10. AMRON, Amron. The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 13, pp. 228-239.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.