Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 199  
Vaša otázka: Heslá = "lojálnosť zákazníkov"
  1. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Vernostné programy prechádzajú na digitál. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
    článok

    článok

  4. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 24-38. CE0100090.
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Výhody vernosti musia byť vzájomné. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
    článok

    článok

  6. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Vernosť prináša vzácne dáta. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
    článok

    článok

  7. KRÁLIKOVÁ, Andrea - RYGLOVÁ, Kateřina. Cultural Differences as a Key Determinant of Tourist Loyalty Perception. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X, 2021, roč. 21, č. 2, s. 36-53.
    článok

    článok

  8. NASUKA, Moh - WIJAYA, Tony - HIDAYAT, Anas. The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 187, no. 1-2, s. 189-196.
    článok

    článok

  9. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - RICHNÁK, Patrik. The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution. In Nové trendy - New trends 2021. mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431, pp. 141-148 online. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  10. NOVYSEDLÁK, Martin. Využitie vernostných systémov pri vyvolaní impulzívneho nákupu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 133 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.