Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 221  
Vaša otázka: Heslá = "prezentácia"
  1. GRUBER, David. Zlatá kniha komunikace. 9. vydání. [Praha] : Nakladatelství Gruber-TDP, 2023. 280 s. ISBN 978-80-85624-33-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KOVÁČ, Juraj - MALEGA, Peter - HRYTSANIUK, Olha. Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 47, s. 27-29.
    článok

    článok

  3. ŠAMBRONSKÁ, Kristína. Internetové technológie ako prostriedky pre osobnú prezentáciu sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 73-80.
    článok

    článok

  4. PASIAR, Ladislav. Prezentačné zručnosti. Recenzenti: Andrea Čonková, Martin Droščák. 1.vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 99 s. [7,232 AH]. ISBN 978-80-225-4812-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vybrané prostriedky komunikácie v práci sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 65-72.
    článok

    článok

  6. SEEMANN, Peter. Komunikačné techniky. 2. rozšírené vydanie. Žilina : Žilinská univerzita v Žiline/EDIS-vydavateľské centrum ŽU, 2021. 258 s. ISBN 978-80-554-1793-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SMEREK, Lukáš - VETRÁKOVÁ, Milota. Managerial Communication. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 153 s. ISBN 978-80-557-1769-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2021. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2020. 63 s. ISBN 978-80-89105-80-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  9. KONEČNÝ, Michal - VILÁGI, Róbert - POLLÁK, František. Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 290-300 online.
    článok

    článok

  10. SOROKOVÁ, Tatiana. Nonverbálna komunikácia v čase pandémie (1.). In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 11, s. 10-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.