Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1113  
Vaša otázka: Heslá = "riadenie strategické"
  1. RUSKO, Ivan. Transformácie firiem a hľadanie nových vízií. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 29-31.
    článok

    článok

  2. MOORE, Ken. Podnikateľská gramotnosť pre HR v novej ekonomike. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 18-19.
    článok

    článok

  3. KNIHOVÁ, Ladislava. Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 3, s. 24-27.
    článok

    článok

  4. Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Web of Science. Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad. 4x ročne. Dostupné na : <https://www.smjournal.rs/index.php/home> ISSN 2334-6191.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  5. MANEKO : časopis o ekonomike a manažmente priemyselných podnikov : [vedecký časopis] [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : SPEKTRUM STU. 2x ročne. Dostupné na : <http://www.maneko.sk> ISSN 1338-5127.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  6. TIUTIUNYK, Inna et al. International Tax Competition As an Element of the Country’s Marketing Strategy. - Registrovaný: Scopus. In Innovative Marketing. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 1814-2427, 2023, vol. 19, no. 4, pp. 297-309. No. 09I03-03-V01-00042.
    článok

    článok

  7. POLLÁK, František et al. Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development. In 42nd International Conference on Organizational Science Development. Interdisciplinarity Counts. 42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023. ISBN 978-961-286-722-5, pp. 902-918. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok

  8. DANESHJO, Naqibullah - MALEGA, Peter - HUDÁKOVÁ, Monika. Management of Innovation, Strategy and Marketing. Reviewers: Lukáš Čechura, Judita Táncošová, Christian Dietrich. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 181 s. [9 AH]. KEGA 030EU-4/2022, KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-3-96595-031-3.
  9. KUHNOVÁ, Lenka - KUHN, Radoslav. New Trends in Strategic Management of the Pharmaceutical Industry. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 158-175. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  10. KVAK, Ján. Vízie školy a ich strategické plánovanie: kľúčové piliere koncepčného riadenia škôl. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849, 2023, roč. 18, č. 7-8, s. 17-21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.