Number of the records: 1
Marketingová strategie firmy
Title Marketingová strategie firmy Translation Marketing strategy of small and big firm Author info aut. Jiří Kudera Author Kudera Jiří Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * podnik malý * podnik veľký * podnikanie drobné * teória firmy Annotation Približne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1