Number of the records: 1
Aj spotrebiteľ sa učí
Title Aj spotrebiteľ sa učí Author info aut. Hana Adamková Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 2 (2004), s. 26. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * informácie * odmeny * psychológia Annotation Spotrebiteľ si postupne vytvára vzťah medzi pocitom a podnetom, ktorý vyvoláva konkrétne správanie. Opakované väzby a podmieňovanie. Na vytvorenie trvalého vzťahu zákazníka je dôležitou podmienkou opakovanie. Zovšeobecňovanie (generalizovanie) - vysvetlenie pojmu. Význam odmeny, ktorú zákazník získa pri vytvorení konkrétneho vzťahu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00393-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-12
article
Number of the records: 1