Number of the records: 1
Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií
Title Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií Author info Eduard Urban Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 5-18. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * internet * podnikanie * elektronizácia * systémy informačné podnikové * marketing interaktívny Annotation Dopad internetu a elektronického podnikania na trh a marketingové prostredie. Elektronické podnikanie ako nevyhnutná súčasť firemnej stratégie. Budovanie marketingového informačného systému pomocou internetu - zber marketingových informácií firmou, informačný tok smerom k zákazníkom. Špecifické charakteristiky on-line marketingu - individuálny marketing, interaktivita. Zmena jednosmernej komunikácie na obojsmernú. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1